معرفی بازی World Of Warcraft
کسب در آمد از فیس نما
لینک بده پول پارو کن
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

  

معرفی بازی World Of Warcraft
دسته بندی : آموزش,,
  • بازدید : (519)

 

دنیای وارکرافت (World of Warcraft) «دنیای وارکرفت» یا «هنر جنگ» یا جهان جنگ‌پیشه») یا به اختصار WoW، یک بازی نقش افرینی بر خط گسترده چندنفره از سری وارکرافت که توسط بلیزارذ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت بلیزارد انترتیمنت برای رایانه منتشر شده‌است.

این بازی چهارمین سری از مجموعه بازی وارکرافت می‌باشد، که اولین بازی از این سری با عنوان وارکرافت: ارک ها و انسان ها در سال ۱۹۹۴ منتشر شده‌است. این بازی در حقیقت ادامهٔ داستان نسخهٔ قبل این بازی است که البته سبک آن از استراتژی به چند نفره، تغییر کرده است.

اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان دنیای وارکرافت:جنگ های صلیبی سوزان در 16 ژانویه ۲۰۰۷ و دومین بسته الحاقی با عنوان دنیای وارکرافت خشم پادشاه لیچ در 13 نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شده‌است. سومین بسته الحاقی به نام دنیای وارکرافت:کاتاکلیزم در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. چهارمین بسته الحاقی به نام دنیای وارکرافت:مه هایی از پانداریا در 25 سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شد. پنجمین بسته الحاقی با نام دنیای وارکرافت:جنگ سالاران درینور در بلیزکان ۲۰۱۳ اعلام شد و در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر شد.ششمین بستهٔ الحاقی با نام دنیای وارکرافت:لژیون در سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن در نوامبر ۲۰۱۴، در حال حاضر دنیای وارکرفت دارای بیشترین بازیکن در سبک MMORPG است و به همین خاطر در کتاب رکورد های گینس به عنوان محبوب‌ترین بازی MMORPG بر اساس بازیکنندگان، ثبت شده است. این بازی آنلاین است و بازیکنان بعد از انتخاب یک جناح [Hords یاAllians] وارد نژادهایی می‌شوند که نژادهای hords با allians فرق می‌کند. پس از انتخاب شخصیت بازیکن یک class را انتخاب می‌کند که در لباس و اسلحه‌ها و طلسم‌های شخصیت تأثیر دارد. alliansها در نسخه اول شامل انسان‌ها، دورف‌ها، الف‌های شب، گنوم‌ها است.hordsها در همان پچ اول شامل اورک‌ها، نامردگان،تایورن ها، ترول‌ها است. در پچ‌های جدید نژادهای بیشتری اضافه شده است.کالیمادور و پادشاهی شرقی دو قاره اصلی در دنیای وارکرفت است.



برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: